Известие

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренаж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Имам съмнение за посоката на ремъка Стрелките много бегло личаха и приех нещо спорно за вярно Това откъм посока За тренировката утре ще разхвърля всичко наново и ще видя с обратна посока на ремъка дали белезите ще дойдат на мястото си без да има спор така или така в смисъл резките на ремъка дали ще са спорни спрямо валовете или ще си дойдат на мястото При спорна ситуация ще сменя и ремъка
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • #17
      Добре де...що не си купиш нов ремък и да ти е мирна главата от към белези черти и т.н.?Пък и сам казваш че е на 25 000км.То накрая ще ти се износят резбите на болтчетата
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #18
        Много кефи ентусиазма на колегата. Просто разхвърля и толкоз! Винаги съм знаел-това е колата. Никога А-та, М-си , Б-та и др. немски варели не са ми извивали главата. Евала....
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #19
          Сега да доразвия темата Купих си нов ремък Грешката при старият е че съм объркал посоката защото стрелките не се виждаха добре Оттам идва следващата грешка че колелото на разпределителният вал е белязано в междузъбие а колелото на коляновият вал е белязано върху зъб Белязките на ремъка са също в междузъбие и на зъб но при обърната посока на ремъка се получава при разпределителният вал белязки на междузъбие с междузъбие а при коляновият вал белязки на зъб срещу зъб Слагайки новият ремък докарах всичко по местата си Но колата изгуби пъргавината която бях постигнал при объркването Умишлено прехвърлих зъб предварение и колата започна да се изстрелва значително по-добре Все още незнанието ми е на коя част от мотора вредя по този начин дали на бутала и мотовилки чрез неточното газоразпределение дали на клапаните-да не прегорят заради по ранното им отваряне Колата ми не е чипосвана и се чудя дали при някой от чипосаните алфи не се е случил умишлено моят вариант Не се тръшкам с учудващо вървене но казвам че динамиката на колата се подобри Все пак незнам действително как се държи чипосана кола Та това е Ако някой му се играе да пробва Задължително само превъртайте двигатела на ръка да не стане грешка бутало-клапан
          Под предварение разбирам всички белези по местата си свалям ремъка и въртя един зъб обратно на часовниковата стрелка или обратно на посоката на въртене на двигателя на коляновият вал и слагам ремъка
          Last edited by iveli; d.m.y г., 20:09.
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #20
            Предстои ми смяна на ангренажа и мисля да се заема сам-може ли да обобщиш накратко -накъде сочат стрелките(не знам посоката на въртене на ремъка),напред по посока на движение на колата ли и как точно се обтяга ремъка,водната помпа лесно ли се изважда и ако има нещо друго специфично.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Стоейки срещу ангренажа всичко се върти по посока на часовника На ремъка има стрелки които трябва да сочат тази посока Обтяга се от зъбно обтяжно колело което е свързано с една стрелкичка която като натегнеш колкото трябва се надига Трябва да застане срещу дупка в механизма на обтягащото колело Стрелкичката е от вътрешната страна на обтягащото колело Специфичното беше изваждането на водната помпа За да я извадиш трябва да развиеш шайбата на разпределителния вал При мен беше доста стегната и докато я развия строших датчика на разпределителният вал Ако имах въздушен пистолет може би това щеше да бъде избягнато Гледай къде законтряш колелото Докато изплесне нещо и датчика го няма Съответно шайбата като се разви се прецака излятата в нея шпонка Поръчах от морга в драгичево шайба и датчик и после се започна горедискутираната сага центровка
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #22
                Благодаря,имам още 7000км. да размишлявам- сам или на сервиз малко ме разколеба с тези датчици и шайби,колелото ще го законтря като включа на скорост и опра бронята в стената
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:06.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Тези дни и на мен ми се налага тази операция, и реших да споделя клипчето което на мен ми беше много полезно!
                  Цък
                  Last edited by 455115; d.m.y г., 21:32.
                  _____________________
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                  Comment


                  • #24
                    Може да има друг вид законтряне но това ме съмнява защото колата ще е повдигната със свалена гума, подкалник и др.
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                      Може да има друг вид законтряне но това ме съмнява защото колата ще е повдигната със свалена гума, подкалник и др.
                      Това в кръга на шегата,ако е много затегнато ремъка няма да я удържи сигурно.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Само за смяна на агренажен ремък не се налага сваляне на водна помпа в сравнение с други модели при 166 е досталесно.
                        166 2.4JTD-00г.

                        Comment


                        • #27
                          Аз когато сменям ангренажа винаги сменям и помпата,течаща помпа ,ако не се забележи навреме е предпоствка за прегряване на ДВГ и сложни ремонти след това ,а и помпата е около 60 лева
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Колеги,днес присъствах на зацепването на ангренажния ремък на моята алфа.Имаше проблем с белезите на коляновия вал.Белезите на ремъка и ангренажното колело съвпадаха.Белега на колелото на коляновия вал сочеше вертикално надолу(беше правен с маркер)и другия белег на ремъка който сочеше положение прибл.9 часа не съвпадаха .Също така не знам на какво се дължи но при завъртане на оборот, белега на ремъка "бяга" от белега на ангр.колело и не съвадат.Двигателя го палихме няколко пъти,правихме проба да местим с един зъб напред и назад.При местенето със зъб напред работата на двигателя се подобряваше при местене назад двигателя започваше леко да тресе.При всички случаи обаче паленето малко ми се стори че е по бавно от обикновено един вид като че ли с оборот повече от нормалното. .Явно ни убягва къде е оригиналния белег на коляновия вал и о там точното зацепване на ангренажа.Трябва да отбележа също че поради счупване на датчика на ангр. колело се наложи да го сменим и него като същия беше подменен с такъв втора употреба предоставен от колега от форума. Ахгренажния комплект е Goodyear, водната помпа Airtex купени са от Германия.

                            Comment


                            • #29
                              Аз като строших датчика строших и шпонката на ангренажното колело Първият проблем сте го решили но да не е останал вторият Много скоро се разискваше тази тема за превъртяло колело на разпределителен вал
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • #30
                                Шпонката е здрава и си е на място, поне така видях.Колелото се върти нормално без биене,стегнато е добре.Двигателя работи нормално.Явно по някакъв начин сме уцелили но понеже видях тази тема в момента сън не ме хваща докато не видя че всичко е подредено по заводско описание.И проблема най вече е в белега на колелото на коляновия вал.Ако подредим нещата от там нататък всичко ще се нареди както трябва.

                                Comment

                                Working...
                                X